FAQ

De vragen die regelmatig gesteld worden, beantwoorden we hier. Dat werkt snel en gemakkelijk.

Staat uw vraag er niet bij? Gebruik de knop om uw vraag aan ons te stellen en we antwoorden zo snel mogelijk.

Een vraag stellen

Wat zijn de openingstijden van de Hofax showroom?

De Hofax showroom is geopend op werkdagen. De openingstijden zijn van 8.30 uur tot en met 17.00 uur.
U bent welkom zonder afspraak voor het afhalen van kantoorartikelen, tonercartridges of papier, maar ook voor advies of demonstratie.
Ook voor het afhalen van kleinere printers en multifunctionals meldt u zich bij de balie.

Wilt u een uitgebreide demonstratie op de apparaten waar u in geïnteresseerd bent, of ziet u graag eens wat er op dit moment allemaal mogelijk is?
Dan adviseren we een afspraak te maken, zodat zeker de juiste specialisten voor u aanwezig zullen zijn.

Kan ik mijn kapotte printer ook brengen voor reparatie?

Ja, u kunt uw kapotte of niet goed functionerende bureau-printer of bureau-multifunctional ook zelf naar Hofax brengen voor onderzoek en reparatie. U bespaart
hiermee op de voorrijd kosten, en indien mogelijk repareren we hem direct, terwijl u geniet van een lekker kopje verse koffie in onze koffiehoek.

Op welke tijden is Hofax telefonisch bereikbaar?

Hofax is telefonisch in ieder geval bereikbaar op werkdagen tussen 8.30 uur en 17.00 uur.

Maar als we aanwezig zijn, helpen we u net zo graag op andere tijden.. u kunt het altijd even proberen natuurlijk.

Waar is de Hofax webshop voor kantoorartikelen gebleven?

De vertrouwde Hofax online shop voor kantoorartikelen bestaat nog gewoon!
U vindt hem rechts bovenaan via de knop "online shop" of klik op deze link

Ik heb een leaseovereenkomst bij een ander bedrijf, kunnen jullie hier iets mee doen?

Ja, dit is mogelijk. Wij maken vrijblijvend een berekening voor u. In veel gevallen bespaart u kosten door over te stappen. Neem voor meer informatie contact met ons op via
het contactformulier.

Welke printer is volledig op afstand te beheren zonder software op de server te installeren?

De Ricoh multifunctionals zijn volledig op afstand beheersbaar zonder dat daar vertragende software voor op de server voor geinstalleerd hoeft te worden.

Denkt u bijvoorbeeld aan de Ricoh MPC3003

Welke multifunctional kunnen wij uniform inzetten in ons bedrijf?

Uniformiteit wordt onder andere verkregen door apparaten van eenzelfde merk met eenzelfde interface in te zetten.

De nieuwste productlijnen van Ricoh (bijvoorbeeld MPC3003), Konica Minolta (bijvoorbeeld C224e) en Xerox (bijvoorbeeld Workcentre 7835) zijn op deze
manier uitgerust.

Neemt u gerust contact met ons op. Wij doen vrijblijvend een inventarisatie en maken een offerte op maat naar uw wensen.