U leest het eerste blogbericht van Hofax en daar zijn wij best een beetje trots op. Natuurlijk hadden we dit al veel eerder moeten doen, zeker als wij u vertellen dat deze blog functionaliteit al lang in onze website was opgenomen! Waarom nu en wat heeft u eraan?

 

 

 

Waarom nu?

Hofax is in een kleine 30 jaar uitgegroeid van een kleine leverancier in thermische faxrollen tot een veelzijdige partner in kantoorapparatuur, software, service & onderhoud en office supplies met klanten en service door de hele Benelux. Het diverse klantenbestand en de continue innoverende markt zorgt ervoor dat vraag continue verandert. Het is dan ook een must om te zorgen voor de beste apparatuur voor elke print oplossing en dat kan alleen als het kennisniveau van onze medewerkers op en top is. Als specialist zijn alle ontwikkelingen gelukkig goed bij te houden, maar bij een gemiddelde klant begint het al te duizelen bij het woord kopieerapparaat op het moment dat wordt ontdekt wat hier allemaal bij komt kijken. Toch merken wij dat klanten zich steeds beter inlezen en behoefte hebben aan een betrouwbare informatiebron. Met behulp van deze blog speelt Hofax dan ook graag in op deze behoefte.

 

Wat heeft u eraan?

Elke dag krijgen wij vragen van nieuwe en bestaande klanten op print gebied. Welke print oplossing past het beste bij mijn bedrijf? Wat zijn de voordelen van een service contract? Duurzaam ondernemen staat bij ons hoog in het vaandel, wat kunnen jullie hierin betekenen? Via deze blog zullen de antwoorden op deze vragen vanzelf tot u komen. Op reguliere basis zullen we onder andere de volgende type berichten met u delen:

 

  • Tips & tricks
  • Uitgelichte functionaliteiten
  • Ontwikkelingen in de branche
  • Feitjes & weetjes
  • Onderhoud
  • Financieringsmogelijkheden
  • Trends

 

Hopelijk volgt u onze blog berichten en blijft u zo beter op de hoogte van alles wat samenhangt met uw (mogelijke) print installatie wat leidt tot weloverwogen, kostenbesparende keuzes!